Dålig jävla dag

Hej alla glada därute!
 
Min morgon kunde fan inte ha börjat sämre. Min ekonomiska situation är kaos just nu och när man väl sväljer sin stolthet och ber om hjälp så blir man spottad i ansiktet. För er som inte vet så krävs det jävligt mycket innan jag ska erkänna att något håller på att gå åt helvete. Jag har försökt lösa det här på egen hand men det har inte gått, och då tog jag tillslut den sista utvägen, som ändå inte gav nånting. Så idag är jag inte ens nästan på bra humör. Känner mig så otroligt hjälplös och arg. Förhoppningsvis har jag en sista utväg, och jag får mest troligt tvinga mig själv att ta den. Haha jävla skitliv!
 
Kämpade mig iallafall till skolan och ska fortsätta på samma projekt idag igen. Då kanske humöret går uppåt lite iallafall.
 
Hoppas ni andra har en bättre dag än mig iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback