Bilder, bilder, bilder

Gårdagen var fantastiskt jävla tvärfet! Så många tunga akter på scen.
Det enda jobbiga var väl att jag inte riktigt kunde fota i början, då det var så mycket folk överallt. Jag kom inte längre än till dörren innan det tog stopp. Och jag måste erkänna att jag blev rätt så irriterad, men tillslut kunde jag klämma mig längst fram och då kändes det plötsligt bättre.
Jag fick en del feta bilder faktiskt, jag börjar lära mig kameran mer och mer. sen testade jag ett nytt redigeringssätt också, och jag gillar det. Eftersom jag inte har fotograferat så länge så har jag ju inte riktigt hittat min egna "stil" än, så jag provar mig fram än så länge. Och jag uppskattar verkligen om ni säger till om det är någon speciell "stil" ni gillar, så kan jag fortsätta på den.
 
Träffade även Joel Martinsson igår, har velat träffa honom länge. För han gör ju helt fantastisk musik! Fick massa kärlek av honom bland annat, så jag var helt peppad när jag gick hem. För ibland så behöver man faktiskt pepp från andra än sig själv. Jag hade iallafall kul igår även om jag hängde i ett helt nytt gäng människor. Så himla nice att det var massa norrlänningar där, jag kände mig lite hemma. Haha!
 
Här kommer iallafall några bilder, resten kan ni se genom att klicka HÄR och gilla min Facebooksida samtidigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback