Baksmällan

Hej mina fina läsare!
 
Jag är faktiskt lite bakis idag. Haha inte ok.
Men vi hade kul igår, nästan hela kvällen iallafall. Precis innan N2 stängde så upptäckte Melika att hennes lur blivit stulen. Så jävla lågt att ta andras grejer!! Så vi alla var väl ganska arga när vi gick därifrån, och min ilska fortsatte när jag var påväg att missa min nattbuss. För det står ju inte i appen vilken hållplats man ska till så jag fick springa runt och leta. Och det gjorde mig bara ännu mer förbannad. Så jag var verkligen inte på humör när jag kom hem.
Idag ska jag iväg till morfar och hämta lite mat. (Studentlivet). Sen ska jag nog bara köpa mig en påse chips och ta det lugnt framför serier. 
Jag uppdaterar mest troligt sen.
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback