Back 2 School

Godmorgon!

Jag har legat i soffan här i skolan ett tag nu. Kom hit redan halv nio då jag följde mamma till tåget rätt tidigt och det fanns ingen tid till att åka hem mellan. Det var jobbigt att säga hejdå till mamma. Men jag lyckades hålla tillbaka tårarna den här gången. 
Tror jag börjar bli sjuk också. Perfekt sådär mitt i flyttkaoset. Jag fryser konstant och har fått värsta retiga hostan på det. Men ska ändå kämpa mig igenom den här skoldagen och sen ska jag förhoppningsvis hinna på Catys showcase på Debaser. Bara jag inte blir mer sjuk innan dess. 

Men vi hörs lite senare, för nu ska jag vila lite till innan vi börjar! 
Ha en fin dag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback