50 shades of Friday

Godmorgon allihopa!
 
Jag har inte ens lyckats ta mig upp ur sängen än, även om jag skulle behöva det. Haha.
Istället har jag klickat runt på Facebook och trillade över trailern till 50 shades of grey. Böckerna är ju fantastiskt bra, men filmen kommer bli skit. Varför? Jo för att de valt helt fel skådis till att spela Christian Grey. Han är inte alls lik honom och det gör mig irriterad. Haha har jag några läsare som läst de böckerna? Vad tyckte ni?
 
Idag ska jag till Nalen med Melika och se Organismen. Men först ska jag hinna med en massa annat. Bland annat åka till skolan och se om någon är kvar så jag kan få låna en kamera. För jag får nämligen inte tag i min lärare. Typiskt.
 
Vi hörs på en stund, har hört att det släpps mycket ny musik idag!
Tills dess får ni en halvtaskig bild på mitt nya rum som jag flyttade in i förra veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback