Tisdag

Hej allihopa!
Kryssningen var helt galen kan jag lova er alla. Jag har haft skitkul (iaf av det jag minns). Träffade massor med nytt folk, dansade, hade skumparty på sundeck osv. Men vill inte gå in på detaljer. Det som händer på båten, stannar på båten om jag inte har helt fel. Hehe.
Fick även höra bra saker efterår. Tydligen ser jag mycket piggare och gladare ut nuförtiden. Antar att de menar efter flytten. Och det gör mig glad, det är då man vet att man gjort något bra. Dessutom sa Ida att man ser på mig, och märker på mig att jag mår mycket bättre. Så jag gjorde verkligen något bra när jag flyttade ner hit. För jag har så mycket mer ro i min rastlösa själ nu, och sen har jag ju lärt känna några riktigt bra människor, det har också hjälpt. Jag kan utan att överdriva säga att jag mår bättre nu än vad jag gjort på flera år. Allting känns så himla bra.
Och för er som inte har mig på Facebook: Jag grät som ett barn när jag vinkade av mina girls. Man fattar inte hur mycket man saknar folk förrän man måste lämna dem igen. Så därför har jag bestämt att jag snart måste åka upp till Gällivare och hälsa på. Måste bara ha råd först. Och som det ser ut just nu så kommer det nog ta ett litet tag till. 
 
Jaja, nu några avsnitt av bästa Family Guy så hörs vi imorgon. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback