SödraSidan Releasefest!

Imorgon, 7/5, släpper SödraSidan sitt nya album "Förevigt Unga". Det ska firas på Debaser Hornstull Strand med feta uppträdanden och bra musik. Jag ska dit redan 18.00. Men för er andra öppnas dörrarna kl 19.30 och prick 21.00 står grabbarna på scen med gäster. Det är gratis entré och 18 års gräns i dörren. Så kom dit! 
 
Som det ser ut just nu så kommer jag vara där själv. Då jag inte hittade något sällskap. Men det är alltid kul med nytt sällskap, så om någon känner igen mig är det bara att komma fram och hälsa! Sen kan det också vara bra för mig om jag går dit ensam, så jag får träna lite på att mingla osv. Hehe. Om jag är nervös? Lite, det blir ju liksom första gången ensam på sånt här.
 
Men som sagt: Kom dit!! Imorgon 19.30, kom i tid så ni kan vara säkra på att komma in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback