Sliten

Godkväll alla glada!
 
Sov borta inatt, och kom på först vid 2 att jag skulle jobba. Så fick skynda mig hem, kasta i mig mat och springa till jobbet. Hann blogga lite innan iallafall, medan jag åt. Och nu är jag hemma igen. Så passar på att uppdatera er alla om vad jag haft för mig.
Igår så stressade jag in till stan direkt efter jobbet. Mötte upp Melika och lite andra roliga människor. Egentligen hade vi planer, men vi sket i dom. Istället hamnade vi på Petters 40 årsfest (!!). Vi dansade runt där ett tag, sedan bar det vidare mot Collage/Bergmans för ännu mer dansande. Så ja, jag är lite slut i benen idag. Haha.
Och idag har jag inte gjort mycket mer än att jobba. Och fått vara med om riktigt otrevliga kunder. Hatar sånt. Men man får ta det liksom. EN annan grej har jag faktiskt hunnit med. Jag har knåpat ihop den bästa födelsedagspresenten ever till min älskade syster som fyller femton imorgon. Jag är helnöjd med resultatet och den kommer upp här också så fort hon har sett den. Kan ju inte spoila överraskningen!
 
Nu ska jag bädda ner mig med lite Prison Break och somna. Upp tidigt imorgon för arbetsintervju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback