Mycket Nytt

Godkväll alla glada där ute.
Jag är iallafall glad idag. För solen har stekt på hela dagen. Just därför har jag legat i solstolen mest hela förmiddagen och tagit det lugnt. Sen har jag städat rummet och ställt iordning i garderoben. Lite mindre kaos runt mig. Haha.
Det har kommit rätt mycket musik den här veckan, plus att jag missat massor förra veckan. Så jag har fått lyssna ikapp nu de senaste dagarna. Och imorgon kommer det ännu mer. För då släpper både DaCosta och Dani M ny musik. Så det ska bli spännande. Bästa som släppts i veckan måste ju vara Piraternas "Astma". Den har då gått på repeat här i huset konstant. Och bara för att den är så himla bra så avslutar jag inlägget med just den låten.
 
Puss & Kram / E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback