Livet är himla bra idag

Shit I'm so sorry för att jag inte bloggat idag. Jag har varit borta hemifrån halva dagen. Kom hem typ vid 4 nångång. Sen dess har jag inte orkat göra nånting alls. Förutom att äta och sova en stund. Jag är fortfarande inte helt återhämtad, men det börjar ordna sig. Kvällen igår var nice. Det börjar vara ett tag sen jag drack så där mycket. Eller mycket och mycket, men drack fort så jag blev ganska full. Igårkväll hängde jag på Vardagsrummet med bästa Melika och Bella. Jag tror jag blivit lite kär i Vardagsrummet. Det är alltid så skön stämning och bra musik. Haha! (Fast jag har ju bara varit där 3 gånger typ). Jag hade iallafall kul igår, bra sällskap! 
Ikväll ska jag bara softa hemma. Med massor av vatten och förhoppningsvis popcorn. Känner inte för att göra mycket annat. Dock hade det varit kul med lite socialt sällskap. Meeeeen, ibland får man vara ensam.
 
Mitt liv är så himla bra just nu. Helt sinnessjukt. Även om jag hamnade i någon sorts svacka igår morse. Men det gick över ganska snabbt. För jag tänkte inte ligga hemma och må skit. Så jag slog igång musik som jag blir glad av och tvingade mig själv att bli på bättre humör. Och det funkade! För sen var jag på sjukt bra humör resten av dagen. Och natten. Haha.
Nä vet ni? Nu har jag skrivit för mycket känns det som. Undra om någon stackare orkar läsa allt detta? Vi hörs imorgon istället! /E
 
 
Saknar min bästo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback