Imorgon smäller det!

Imorgon gäller det äntligen! 
Då kommer mina gäris hit, och röjer sönder med mig. Så efter idag slipper ni höra mitt tjat om att de kommer hit. Däremot kommer det bli svårt att blogga, då jag kommer befinna mig på en båt. Men jag får väl tidsinställa lite grejer som kommer upp innan helgen, för er som klickar in här varje dag. 
Nu ska jag iaf packa ner lite till i väskan, sen ska jag iväg och jobba vid fyra igen. Det går lika bra idag förhoppningsvis. 
Ska försöka komma ihåg att blogga när jag är hemma igen. Kan hända att jag glömmer. För jag måste packa färdigt, plus att jag måste fixa massa till bloggen om ni ska klara er hela helgen. Haha! Bjussar på en riktigt bra låt iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback