Glömt att rösta

Nu har jag landat hemma igen efter en helbra helg. Fredag rockade vi Vardagsrummet halva natten. På lördag följde jag med när Melika skulle fota, och efter det drog vi till Rålis för att bada och sola. Vi bara låg i solen och njöt hela dagen. Dock slutade det med att jag brände sönder mina axlar, men så är det varje år för mig. Bränner allid axlarna. Sen på kvällen så blev det Vardagsrummet igen. Jag har haft en riktigt bra helg och jag hoppas att alla andra också haft det.
 
På tal om rubriken i det här inlägget: Ni har väl inte glömt att gå och rösta idag? Det har iallafall inte jag. Har länge varit osäker på vad jag skulle rösta på. Men nu efter att ha lagt min röst så är jag nöjd med mitt val och kommer troligen lägga min röst på samma parti i September. Vallokalerna är öppna till 21.00 ikväll, så passa på att gå och rösta. Varje röst gör skillnad! Och bara för att stärka min poäng så delar jag denna fantastiska musikvideo igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback