Fredag!

Godmorgon! 
Idag försökte jag åtminstone kliva upp tidigt. Vaknade klockan 9, varken tidigt eller sent. Jag måste verkligen vända på dygnet, ifall jag skulle få ett jobb snart. Haha! 
I alla fall, SödraSidan releasen gick bra. Jag minglade lite, delade ut lite visitkort och sen hängde jag bara med trevligt folk. Det går tydligen bättre för mig att mingla när jag är ensam, har jag kommit på nu i efterhand. Men nackdelen med det är ju att det kan bli lite drygt att vara ensam på såna här grejer, då man inte känner så många. Fast egentlgen var jag inte ensam särskilt många minuter av kvällen, pratade nästan alltid med någon liksom. Men jag är nöjd iallafall. Jag blir så glad på mig själv när jag tar steget och vågar nya saker. Det finns bara en sak i slutet av kvällen som jag inte är stolt över, men ändå glad för. Fast det orkar jag inte ens skriva om, säkert en liten grej egentligen. 
 
Herregud vad jag skriver mycket, nu måste jag gå och duscha, ska möta en killkompis senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback