Favoriter

Det var det här inlägget som skulle upp igår, men som jag inte hann med.
Det handlar alltså om Odd Future, mitt absoluta favorit kollektiv! De är annorlunda. Liksom kör sin egen grej. Inte nog med att de rappar, inte alla, men nästan. De har även ett eget klädmärke och en egen Youtube-serie, "Loiter Squad". Första gången jag hörde talas om dem var när The Game släppte sin video "Martians vs Goblins" där Tyler medverkar. När jag hörde hans vers så fastnade jag direkt. Och därifrån hittade jag Earl, Domo osv. Alla är riktigt duktiga på sin grej, och de är inte rädda för vad folk ska tycka och tänka. 
Tyler har fått mycket kritik i media för sina låttexter. Men det påverkar inte honom, han fortsätter på samma bana ändå. Och det är sånt jag diggar. De är annorlunda, lite konstiga.
Jag har iaf satt ihop ett kollage med bilder på olika plagg från deras märke. JAG VILL HA ALLT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback