F the world

Godmorgon, typ.
Jag har en riiiiktigt dålig dag idag. Har ingen aning om varför. Antar att jag vaknat på fel sida av sängen. Känner mig som värsta häxan idag för att vara helt ärlig. Så idag borde folk hålla avstånd. 
Jag blev inte klar med bilderna igår heller, men nästan klar iaf. Är så himla leds på min dator. Skulle verkligen behöva investera i en ny. Men det kommer ej att gå förrän jag har ett jobb och tjänar pengar. Funderar på att spara ihop till en Macbook. Men är inte säker. Well, nog om det. Nu ska jag ta en cigg och laga mat. Kanske, bara kanske humöret blir lite bättre då.
 
Ni har väl inte missat min video från när Earl Sweatshirt var i Sverige?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback