Arbetsintervju

Godmorgon!
Känner mig tokigt glad idag. Varför? Jag ska på arbetsintervju, och det låter väldigt lovande med jobb den här gången! Jag orkar fan inte vara arbetslös längre. Haha. Man blir så himla uttråkad av att inte ha något att göra på dagarna, särskilt när alla jag känner här har ett jobb att gå till varje dag. Sen så börjar ju pengarna ta slut också. Så det känns bra att jag kanske hittat ett extrajobb iaf. Nu kan jag äntligen börja söka efter eget boende också. 
Sen så är det ju bara 3 dagar till jag ska möta mina gäris på centralen och tagga vidare på kryssning. Hoppas dessa 3 dagar går fort! Fan vad vi ska röja på båten alltså. Längtar så jag dör!
Nu ska jag fortsätta göra mig iordning, så vi hörs senare! 
/E
 
Nöter samma bilder om och om, men så är det när man har brist på nya bilder. Hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback