Ny blogglust

Godmorgon! eller godmiddag typ..
 
Sitter för tillfället och äter frukost, lite sent egentligen men jag vaknade precis. Skyller på att det är söndag, då får man sova länge. 
Jag har fått sån otrolig blogglust sen jag kom hit. Och jag tror att det är för att jag liksom är närmare allt nu. Närmare allt som jag brinner för. Det blir liksom roligare att blogga om musiken, när man är närmare den. Typ en sån sak som att kunna gå på konserter. Det får en mer peppad till sånt här. Samt att träffa olika artister, andra bloggare osv. Sen att det finns någon här som stöttar och hjälper mig med detta. Det känns helt fantastiskt. 
Det finns så mycket människor här som har exakt samma intressen som mig. Och det har liksom aldrig hänt mig förr. 
 
Jaja, nu får det vara slutbabblat här för en stund. Ska kolla runt om jag hittar något kul att slänga upp här under dagen. Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback