Abidaz @ Debaser Strand

Shit vilken kväll igår. Jag älskade det. Var så otroligt hypad. Jag är liksom ganska ny med det här att se artister live. Det händer inte så ofta hemma i Norrland. Haha! Så känslan jag får när jag är delaktig i sånt här, är obeskrivlig. Jag blir lycklig, på riktigt. Och just Abidaz har jag velat se länge. När spelningen började så var det som om jag hamnade i trans. Jag sjöng och skrek lungorna av mig, dansade och fällde nästan en tår. Tårarna var pga en låts betydelse, så tro inte att jag är värsta mjukisen nu. 
 
Konserten i sig var riktigt tung. Dock var det trist att man inte fick höra hela Råknas. Det var så sjukt mycket grymma artister på scenen. Tex Piraterna, helt ärligt så har jag inte lyssnat speciellt mycket på dem tidigare. Men jävlar vad bra de var! Sån energi alla på scenen hade alltså. Samma med publiken, sån jäkla inlevelse. Alla sjöng med, i alla låtar. 
 
Jag kommer ALDRIG sluta älska Svensk hiphop, och jag kommer ALDRIG sluta gå på såna här spelningar. Det lovar jag! 
Bjuder på en bild nu, som jag är jävligt nöjd med. Resten får ni imorgon. Måste gå igenom alla och se vilka som är värda att lägga upp. Har som sagt bara mobilen att fota med just nu, that sucks.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback