Söndag

Fan vad jag är glad att jag drog till Solidaritet igår. Första tanken var ju "Ahmen jag såg ju Abidaz för typ 2 månader sen, inte orkar jag." Men sen så såg jag att SoBlue lottade ut en plats på gästlistan. Så jag testade, och blev vald. Då var det ju lika bra att fara. Dessutom kände jag att jag behövde bra musik, för humöret var ju inte på topp igår. Mest pga ryggen, som förövrigt inte blivit bra än. Före, under och efter spelningen så var min rygg lika trasig. Men så länge basen slog så kände jag inte av det så mycket helt ärligt. Och spelningen var fan helt magisk! Sån energi alla hade, speciellt Abidaz. Alla var totalhypade. Så jävla bra! Nej, även om ryggen är trasigare än vanligt idag, så var det fan värt varenda minut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback