Some type of mood

Vaknade idag och kände mig otroligt arg. Haha vissa dagar spökar mitt humör mer än vanligt. Plus att ryggen gör äckligt ont så kan vara därför. Dock har den värsta ilskan gått över nu, och ersatts av ett konstigt lugn och en viss förvirring. Jag verkar ha mycket att fundera på när det gäller det mesta i mitt liv. Bloggen tar upp mest av mina tankar. Jag måste liksom börja sätta upp lite mål, så jag har något att jobba efter. Resten vill inte ni höra om. Haha.
 
Ikväll är det iallafall One DIrection som gäller, på Friends Arena. Där har jag aldrig varit förut faktiskt. Är inte alls taggad kan jag lova er. Men min syster verkar peppad. 
Well, bjuder på dagens musik, mitt konstiga humör till ära. Så hörs vi om en stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback