Releasefest

Min dåliga dag igår fick en otrolig vändning. Jag hade egentligen bara tänkt stanna hemma efter jobbet och låsa in mig själv med serier och cola. Men bestämde mig i sista minuten för att hänga med Bella på Finess releasefest. Och det var ett jävligt bra beslut faktiskt. Jag fick så himla mycket kärlek igår, vilket fick mitt humör att skjuta i höjden. Jag blir så himla glad när jag ser vilka bra människor jag har runt mig.
Drack inte särskilt mycket igår heller, bara typ 3 öl. Men hade hur kul som helst ändå. 
Måste börja sätta upp nya mål nu också, så jag har något att jobba efter. Ska brainstorma nån dag med bästa Bella, det bestämde vi igår. För efter gårdagen så har jag tusen kilo ny inspiration och energi. Så nu ska jag verkligen ge järnet!
 
Nu ska jag ta vara på söndagen, med lite serier. Har ju missat alla nya avsnitt av alla mina serier i veckan då jag för det mesta inte varit hemma. Så har lite att ta igen nu. Vi hörs senare.
 
 
Jag och bästa Finess igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback