Planer för imorgon

Har hunnit springa på stan en sväng med lillasyster idag, Det gick väl bra ett tag, även om vi har ganska svårt att komma överens. Jag hittade typ jordens snyggaste tröja på H&M. En kortare tröja med Wu-tang loggan på, även ett par leggings med ingen mindre än Notorious B.I.G på. H&M kan ha bra kläder ibland. Egentligen hittade jag en miljon andra grejer också, men det får vänta tills jag har bättre ekonomi. Haha! 
Imorgon ska jag hänga med en polare hela dagen typ. Vi ska på Kompis cup finalen. Kolla lite fotboll och några feta artister. Hoppas det blir bra häng, fast det tror jag nog att det blir. Så imorgon vet ni vart ni hittar mig. Haha.
Nu blir det lite mer serier och en tidig sömn, förhoppningsvis.
Vi hörs imorgon! Avslutar med en bra låt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback