Orange i ansiktet

Godmorgon sunshines!
Vädret börjar gå på mot det bättre, och det är ju suveränt. Bara synd att jag åker till Gällivare imorgon och kommer totalmissa det bra vädret. För där uppe ska det bara vara 8-13 grader hela helgen. Kul va? Vi ska ju dessutom till Kirunafestivalen.. Jag hade liksom planerat klart i huvudet vad jag skulla ha på mig, så ska det vara apkallt. Så det är bara att börja planera om. Skitdrygt. Tur att jag har en jävligt bra outfit som väntar på mig när jag kommer upp. Då har jag iaf en dag klar. Haha.
 
På tal om rubriken. Igår använde jag en sån där "brun utan sol" produkt. Tänkte att det kan va kul att testa. Dock råkade jag sätta några lager för mycket i ansiktet så just nu liknar jag en morot. Det skulle ta 2-3 timmar innan man såg resultatet så jag chansade på att det här var en lagom mängd. Men tji fick jag! Så nu får jag gå runt och se ut som en morot i några dagar. Wohoo! Dessutom har det blivit ganska fläckigt på armarna också. HAHA.
 
Jaja, idag ska jag väl packa väskan osv. Vet inte vad som händer idag förutom det. Och imorgon får jag äntligen träffa min mamma igen. Hur bra? 
Och jag vet att jag verkligen tjatar in den här låten i alla era hjärnor men jag är så otroligt kär i den. Den är så himla bra ju! Och hur bra är inte videon?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback