Nya ideer

Ja som rubriken lyder, jag behöver nya ideer till bloggen. Jag tycker att det bara blir samma saker varje dag, och det kanske blir tråkigt? Jag har redan EN idé som jag tänkte försöka fixa under Kirunafestivalen. Vi får helt enkelt se hur det går så kanske jag fortsätter på samma spår. Men vad tycker ni? Har ni några ideer om hur jag kan göra min blogg ännu bättre? Släng in en kommentar eller skriv till mig på Facebook. Alla förslag uppskattas!
 
Sen skulle jag hemskt gärna behöva hjälp med en logga också. En som jag kan sätta på alla bilder jag tar, kanske trycka upp på någon väska och tröja också. Känner ni någon som skulle ställa upp? Holla at me!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback