Midsommar

Det är tydligen Midsommar idag, men det syns då inte om man kikar ut genom fönstret. För ute är det trött, grått och kallt. Så jag lär inte gå ut många meter idag. Här hemma är det grillning på gång, och snart trillar några släktingar in genom dörren. Vi kommer bli riktigt många i den här lilla lägenheten under helgen. Haha. Helst hade jag kanske velat ha nånstans att rymma, för det kommer inte bli många minuter lugn och ro. 
På någon timme ska jag följa en polare till centralen, mer än så ska jag väl inte göra idag. Har ju varit ute och sprungit några dagar nu, så kanske behöver en lugn stund. Eller om det kanske blir uppsala sent ikväll, men det får vi se då.
Ville bara kika in här och önska alla mina läsare en riktigt Glad Midsommar. Så hörs vi mer senare!
 
Bild lånad från google, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback