Method Man & Redman till Sverige?!

Kan det vara sant? Fick blinka några hundra gånger för att inse att jag inte drömmer. Waow. De kommer verkligen hit. Nu har jag dock vetat om det i några dagar. Jag har bara inte bloggat om det förrän nu, för jag har varit så uppe i varv så inlägget skulle bara ha blivit rörigt. 
Men! Det finns ett visst antal artister som jag bara måste se under min livstid. Och Meth & Red ligger väääldigt högt uppe på min lista. Jag MÅSTE vara där. Inget snack om saken. Struntar helt ärligt i om jag måste gå ensam. Dettta får inte inte missas. Jag kommer köpa biljett snarast, om inte någon vill bjuda på en tidig födelsedagspresent det vill säga? ;) Haha nejmen. Tänker inte missa detta, aldrig i livet.
 
8 Juli är det dags, på Berns i Stockholm. Biljetter köper ni via Livenation!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback