Hejdå Stockholm

När ni läser det här så är jag nog påväg till Arlanda. Klockan 20.35 går flyget mot Kiruna. Där kommer Crille och Amanda att möta upp mig, sen åker vi till Gällivare. Äntligen ska jag få krama min mamma! (Och crilles nyinköpta kisse, heheh). Och imorgon åker vi till Kiruna igen, för att delta i festivalen där. Jag hade verkligen hoppats på att fixat något roligt till bloggen när jag är där. Men vi får helt enkelt se hur det blir.
En hemsk sak är ju dock att jag inte kommer kunna lyssna musik på hela flygresan! Hur hemskt?! Jag har inte Spotify premium för tillfället så har noll musik i luren. Fast jag har tagit med mig en bok, så får hoppas att jag kan roa mig lika mycket med den.
 
Jag hör av mig senare, eller imorgon. Puss och kram alla fina som klickar in här varje dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback