Godmorgon måndag

Min rygg känns betydligt bättre idag. Fick en riktigt smärtsam massage igår, tror det är den som hjälpt litegrann. Ibland är det tur att man bor med en sjuksköterska. Haha.
Just nu håller jag på att fixa mig klart för att åka in till stan. Ska möta upp en gammal kompis från Norrland faktiskt. Vi ska springa runt på stan lite tror jag.
Har ni förresten sett att Allyawan använder en av mina bilder som profilbild på Facebook? Och att samma bild hamnat på Kingsize? Jag blir himla glad över sånt. För just den bilden är jag otroligt nöjd med. Så när andra gillar den så blir jag varm i hjärtat. Klicka på bilden för att komma till Kingsize-artikeln!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback