Gårdagen

Jag får tyvärr inte upp videon just nu. Videofyme bråkar med mig. Men förhoppningsvis hinner jag slänga upp den innan jag springer till jobbet.
Jag är halvdöd i kroppen idag, och jag har dessutom sovit till halv ett. Jag kom hem vid 5 imorse ungefär, efter bra häng hela dagen, kvällen och natten. Labyrint var hur jävla bra som helst, även om de babblade rätt så mycket. Haha. Det var ju ungefär 2 år sedan jag såg dem live sist, så tänkte att det börjar vara dags. De blandade gamla låtar med nya från "Garalaowit" och det blev hur bra som helst. Men mitt under spelningen så kraschade min rygg. Det var efter ungefär hälften. Jag fick otroligt jävla ont och orkade knappt stå upp. Det kändes som att någon hade stampat mig i ryggen i flera timmar. Jag ville helt ärligt bara lägga mig på marken och gråta. MEN, jag bet ihop för kung och fosterland för att jag inte ville missa Labyrint. Även om jag blev helt okoncentrerad av värken. Och ryggen gör ont ännu. Jag vet inte vad jag har gjort, får se hur det går att jobba idag..
 
Ok, nu ska jag sparka igång lite mer Prison Break och ta det lugnt innan jobbet. Puss & Kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback