Flyga flygplan

Godmorgon alla fina som läser min blogg. 
 
Jag är lite nervös idag. Men det är bara för att jag ska flyga. Jag är hemskt rädd för sånt, fast bara att lyfta och landa. Tycker det är riktigt hemskt. Någon annan med samma bekymmer?
Ska iallafall kliva upp nu och äta nåt. Sen blir det väl att packa klart väskan. Och sist med inte minst så kanske lillasyster vill springa en sista vända på stan eller något sånt. För hon kommer ju inte tillbaka hit om 1.5 vecka som vissa andra gör. Haha. Shit vilken konstig känsla att bara åka upp och "hälsa på". Alla de tidigare åren så har jag ju åkt ner hit för att hälsa på någon vecka under somrarna. Men tänk att nu bor jag ju HÄR och inte där längre. Tanken gör mig glad. För jag har äntligen hittat min plats i världen.
 
Tänkte faktiskt bjuda er på en låt från några månader tillbaka idag. En låt som jag var grymt kär i under en tid, och igår när jag hörde den igen så kom all dendär kärleken tillbaka. För dessa artister har gjort det jävligt bra tillsammans. Vilka pratar jag om? Shuez, Sam-E och Nano såklart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback