Tom i skallen

Jag vet helt ärligt inte varför jag bloggar så dåligt. Det kan vara för att min motivation är nere på noll just nu. Ändå sitter jag och övertalar mig själv varje dag att inte ge upp det här. Jag har följt mina drömmar ett bra tag nu, och kommit en bit på vägen. Men det hjälper inte att jag säger det till mig själv. Jag behöver någon annan som kan skrika det i mitt ansikte. Någon som vill langa en riktigt starkt peptalk? Och jag måste börja sätta upp mål. Så jag har något särskilt att jobba mig upp till. Något annat? Jag måste fixa den här designen. För på 99% av datorer ser den fuckad ut på ett eller annat sätt. Jag tycker om designen i sig, men sakerna hamnar huller om buller hela tiden. Haha, det är ju inte ETT problem jag har just nu. 
Well, bjuder väl på dagens musik innan jag slår igång Sons of Anarchy och äter lite. Sen blir det jobb fram till 21. Och om någon här i Stockholm vill hitta på nåt ikväll, holla at me!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback