Sociala medier

Godförmiddag, haha! 
Jag råkade sova brutalt länge idag. Kan ju kanske bero på att jag var på så jävla dåligt humör igår så kunde inte ta det lugnt och somna förrän typ kvart i fyra. 
Meeen iallafall. Låg och funderade igår och insåg att jag är grymt "osocial" på mina sociala medier. Då snackar vi Instagram, Twitter och Snapchat. Uppdaterar typ ALDRIG helt ärligt. Men nu ska jag börja uppdatera allt det där MINST en gång om dagen. Facebook är ju det enda jag toknöter. Haha. Men det hjälper ju faktiskt.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen vänta in att mina vänner slutar jobbet. Vi ska bl.a. hämta ut ett paket som min bästo beställt till mig. Kan visa på Instagram vad det är sen!
 
Instagram: Skitsammaa
Twitter: Annnerica
Snapchat: annerica
Facebook: Erica Skitsamma Ödalen
Kik: Annerica
Tumblr: Radasfudge
 
Följ mig överallt!!!
 
 
Bild från "I skuggan av betongen" tagen av MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback