Lite nytt

Har varit på fett dåligt humör hela dagen för att jag sovit för lite. Tur att bästa Junkyard kan rädda humöret varje gång. Fick ett sms om deras rea, upp till 80%!! Hur snabb var jag att beställa när jag kom hem? Supersnabb kan jag lova. Fast det blev bara 2 linnen den här gången. Tänkte gå loss och köpa ett par skor också, men det får bli en annan gång. Nu ska jag spara pengar så jag har när syster och kusin kommer hit!
 
Jobbcoachgrejen gick bra ändå. Vi fick se en film och några frågor att svara på. Det handlade om att typ motivera sig själv till det man vill göra. Vilket passade mig perfekt även utanför jobbsökandet då jag haft mina nollade dagar, som jag skrivit tidigare. Nog om det. Nu måste jag laga mat, sen ska jag bädda ner mig under täcket ganska så direkt!
Puss & Kram!
 
Heheheh är lite tokig i Chicago Bulls kläder, varför vet jag inte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback