Lämnar Norrland

Egentligen skulle jag skrivit innan jag åkte men det blev så stökigt. Blev av med min skjuts mitt i allt och allt kändes kaos. Tur man har så fina vänner som ställer upp och kör! Har haft en klump i magen hela dagen. "Vill jag verkligen lämna alla redan?" Men nu när man väl är på flygplatsen känns det lättare. Jag har ju ett liv där nere också. Jag är inte ensam. 
Dock har jag insett den här veckan varför jag flyttade från första början. Det finns helt enkelt fler än en anledning. Men trots problemen så har jag fått enormt mycket kärlek den här veckan. Från så många människor som jag trodde hade glömt bort mig. 
Haha nu ska jag sluta vara så sentimental, och fortsätta vänta. Tiden går nog fort om jag har musik i öronen. Tills nästa gång, får ni en bild på bästa crille som jag tog i fredags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback