Hard workin gal

Det har varit 2 intensiva dagar. Har jobbat 7-16 båda dagarna. Vilket har inneburit att kliva upp 5 varje morgon, då det tar 45 minuter att ta sig till jobbet. Jag har nästan gråtit blod av att kliva upp så tidigt. Fy tusan.
Imorgon är jag ledig, vilket innebär mer sömn och mer lugn i själen. Nu har jag iallafall 2 deltidsjobb, vilket känns riktigt bra! Bara jag får nog med timmar.
Jag la upp en bild på Instagram igår, som jag är riktigt nöjd och stolt över. Måste ju självklart lägga upp den här också! Bilden är tagen på "I skuggan av betongen 2014" och många av er har säkert redan sett den. 
Följ mig på Instagram: Skitsammaa
 
 

Kommentarer
Postat av: Förspel

kram på dig Frica! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

2014-07-29 @ 22:54:54
URL: http://xn--frspel-wxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback