Det är inte ens skoj

Så fort jag hör Abidaz låt "Råknas" så fastnar den i min hjärna HELA dagen. Hörde den tidigare i Rålis och nu är den fast. Har gått runt hela kvällen i lägenheten och rappat för mig själv. Och mina rapskills? Inget att skryta med kan jag lova. Haha.
 
Har hängt i Rålis hela dagen med min fina vän och lite andra människor. Det var så jävla varmt idag, så jag har till och med badat TRE gånger, hör och häpna. Jag som aldrig badar annars, men man överlevde inte utan att doppa sig några gånger. Jag har även lyckats bränna ryggen ganska rejält. Märkte det inte förrän jag klev ur duschen. Är helt tokröd över halva ryggen, så imorgon får jag bara sola framsidan av kroppen. Haha!
 
Gårdagen var också kul. Först hängde vi i Rålis nästan hela dagen. Sen drog vi vidare till Melika och hoppade i myskläderna. Fick hjälpa henne när hon fotade Dj Blackmoose. Det var faktiskt kul att hjälpa till, och jag tror (vet) bilderna kommer bli asbra! Kvällen fortsatte med rulltårta och GTA. Jag spelade inte, men det var roligt ändå.
 
Anyways, tänkte bara uppdatera er om hur mina senaste dagar har sett ut, eftersom det varit ganska tyst här. Det är himla skönt att vara hemma igen, även om jag saknar mina bästa vänner där uppe. Jag känner mig inte hemma där längre, och det är ärligt för att det är för mycket drama. Man blir bara påmind om alla demoner när man kommer dit.. Här nere har jag no worries i min skalle nästan hela tiden. Så jävla nice! Nu ska jag kolla lite Orange is the new black och somna till det.
Puss & Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback