Arbetsintervjuer från alla håll

Det har äntligen börjat gå mot det bättre för mig i jobbsökandet!
Har som sagt varit och provjobbat på hemtjänsten nu i veckan, och imorgon ska jag på intervju på en restaurang i Sollentuna. Livet känns riktigt bra just nu! Förhoppningsvis hittar jag snart ett heltidsjobb, vilket i sin tur leder till att jag kanske snart hittar en egen lägenhet. Jag är himla lycklig alltså!
Och på söndag kommer lillasyster och kusinen hit och hänger med mig i 2 veckor. Vi ska på grönan, We Are Sthlm festivalen, prova på massa spännande mat (tjockisar), sola, bada och bara njuta av livet. Det kommer bli helt faktastiskt. Innan det så kommer ju Melika hem också, så ska hänga med henne på fredag! Så jävla nice, har ju knappt orkat med någon social kontakt på 2 veckor för att jag har sovit så himla lite.
 
Nu blev det mycket text, så jag avslutar här, men lite musik.
Hoppas ni har en lika bra dag som mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback