Adidas

Råkade sova länge idag igen. Har vänt på dygnet helt åt helvete av någon anledning. Kan inte somna förrän vid 4 på morgonen och vaknar först vid 11-12.. Inte bra. Måste vända tillbaka dygnet för på måndag börjar jag gå på nån "jobbcoach" grej som arbetsförmedlingen tvingar mig till. Vet inte ens vad man gör där. Så om någon har ett extrajobb till mig, hojta! Så slipper jag den där skitutbildningen. Eller ett heltidsjobb, ännu bättre. Så jag har råd att leva lite bättre. 
I September blir jag bostadslös också. Och det verkar svårt att hitta boende i sthlm. Fast det har jag ju vetat länge att det är. Finns det någon som läser min blogg som vet av någon lägenhet? Hojta isåfall!
På tal om annat så fick jag present igår av mina bästa tysk. Han hade beställt en adidaströja och ett par adidas leggings till mig. Hur bra är inte han? För jag har spanat på dom kläderna hur länge som helst och så fick jag dom tillslut. Han är himla bra han!
 
Nu ska jag sluta prata strunt. Ska göra mig nåt att äta, sen kolla något avsnitt av Orange is the new black medan jag väntar ut regnet. Sen ska jag umgås med lite fina människor resten av dagen. Bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback