A$aaaaap

Alltså ni anar inte hur grymt det här var! Är så himla glad att jag valde att gå dit, för vad skulle jag annars ha gjort? Ruttnat hemma antagligen. Nej fyy vad bra han var. Och när jag hörde Shabba, så gick alla proppar i min skalle. Det är min favoritlåt om ni undrar. Haha i och för sig så hade jag bara hört den och Work innan, men ändå. Nu har jag ju iallafall fått upptäcka hur mycket jävla bra musik han gjort. Helt otroligt. 
Det här var nog första gången jag inte stod längst fram också. Men det var lagom med folk så det gick bra att stå i mitten också. Publiken var helt galen, Ferg också för den delen. Han kastade ut himla mycket vatten över alla. Haha.
Behövde inte gå ensam förresten. Träffade Melika och hennes vän där, så jag hängde med dom. Haha varje gång jag sagt att jag ska på en spelning själv, så träffar jag ändå Melika där. Första gången vi träffades var faktiskt på Earl Sweatshirt, om ni inte visste det!
 
Nu ska jag försöka vila ryggen lite, den har börjat bråka igen efter flera veckors fungerande. Det blir nog lite Pretty Little Liars så jag hinner bli trött. Bilder och videos kommer imorgon. Gissa vilken låt jag filmade mest av? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback