Plantlife.

Shululu!
 
Satt och slöläste massa bloggar och helt plötsligt fick jag världens lust att skriva ett inlägg. Har ju redan några tidsinställda till idag, men nu får ni ett extra!
 
Så vad gör jag? Jag softar i köket i min övermysiga & snygga Dope tröja, och självklart mina HUF Plantlife sockar. Finns seriöst inga strumpor som är skönare. Måste på Caliroots och köpa fler nu när vi taggar till Sthlm. Fick även typ världens bästa nyheter imorse. Min babe lever, jag behöver inte oroa mig längre! Det känns så himla bra. Hade kunnat dansa runt stan 13 varv eller nåt, haha. Anyways, planerna för idag är ganska oklara. Antingen far jag ut och firar med lite sprit, eller så stannar jag hemma, väldigt osäkert än så länge. Det enda jag vet är att jag ska och sola med världens finaste Ida och sen ska jag väl tokstäda mitt rum (det börjar se ut som resterna av ett världskrig där inne heheheh)
 
Nu dags för en cigg eller 4 och sen ska jag torka mitt nyduschade hår. Puss på er :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback