Allting blir till aska.

TJA!
 
Det här är nu tredje gången jag skriver om detta inlägg och jag håller på att få ett mindre raserianfall. Jag tänkte uppdatera er om vad som pågår i livet just nu. JAG ÄR SPYLEDS PÅ MIN DESIGN! Någon kunnig som vill hjälpa mig?
I Februari sticker jag till Sthlm och jag håller på att längta ihjäl mig. Jag och mina fina ska dit på Partykryssning vilket kommer bli asfett! Sen ska jag väl bara njuta av att få andas storstadsluften igen. På tal om det så hittar jag inga lägenheter i varken Sthlm eller Uppsala och det börjar gå mig på nerverna. Jag orkar fan inte bo kvar här längre. Tragiskt men sant. Man blir ju hjärndöd av att bo här, inget illa menat mot någon så hetsa inte upp er. Så det känns ju lite pissigt. Men annars mår jag bra. Festar järnet och bara umgås med mina fina. Det finns ju vissa som man kommer sakna mer än andra när man flyttar iväg.
Har börjat skriva dagbok också, eller något liknande. Är himla skönt att bara kladda ner sina tankar på ett linjerat papper. Så slipper jag ta ut det på bloggen!
 
Yeye, det var väl allt jag hade att erbjuda för den här gången. Imorgon kommer det säkerligen komma upp minst ett inlägg. Puss på er! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback