Sista arbetsdagen

Godmorgon!
 
Idag är min sista arbetsdag. Kan ni tänka er? Känns skönt att bara få vara ett tag, samtidigt som det känns konstigt att bli arbetslös. Men förhoppningsvis hittar jag nytt jobb fort i Stockholm. Det löser sig nog.
 
Just nu sitter jag iallafall och förbereder bloggen lite, så det inte ska vara tomt här när jag jobbar. Hehe. Efter jobbet så står Kingsize Galan på schemat. Jag måste dock se den senare än alla andra då jag jobbar till 21. Så inga spoilers tack! Tur att det är på tv4 play de sänder galan, så man kan kika lite när man vill. Sen ska jag lyssna igenom ett nytt album, och sist men inte minst: Jag ska få sova ut för första gången på länge! Woopwoop!
 
Nånå, ska slänga på ett ansikte eller något nu. Puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback