Konstig

Jag har varit inaktiv ihelgen igen. Jag vet. Men jag har varit ute i fredags och haft kul med mina polare. Sen på lördag hade jag ingen ork till att logga in på bloggen. Var alldeles för bakis. Och idag har jag bara känt mig konstig. Liksom en konstig känsla i kroppen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men orkar inte riktigt med människor idag. Har varit ganska instängd i mig själv hela dagen. Imorgon däremot ska jag bättra mig!
Har slängt ihop en spellista för såna här dagar, då man mest hatar hela världen. Haha! 
Länkar den iallafall här nere så ni kan lyssna igenom den. 
 
Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. Hoppas ni har haft en bättre dag än mig. Love u guys :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback