Stressfri dag

Godförmiddag!
 
Igår var ju typ sämsta uppdateringen ever. Hoppas ni förlåter mig, haha!
Jag fick massor av annat att fundera på och göra. Men idag är jag back on track.
Jag hoppas ni har hört nyheten om nyval i Sverige, och jag hoppas att ni är lika förstörda på insidan som jag är. Samt så hoppas jag att alla som röstat på SD skäms ihjäl nu, när ni ser kaoset som ni skapat. Skäms på er.
Ja, nyvalet var en anledning till att jag inte var på toppen av bloggandet igår. Men jag tog mig iallafall iväg till fabriken och fick min dagliga dos av kaffe och bra häng. Fick även testa Dj-bordet litegrann med hjälp av Alexandra från Bo$$$a/Femtastic. Jag ska ju få improvisera som Dj på giget som fabriken har nästa vecka.
(Förvänta er ingenting, igår var första gången jag rörde i ett djbord, och förmodligen så är nästa vecka sista gången Haha).
 
Nu ska jag iallafall duscha och fixa lunch innan jag ska till skolan och skriva ut mer papper. Glömde ju liksom några igår. Och egentligen är det närmare till biblioteket, men det är billigare att skriva ut i skolan. Fast är inte säker på hur jag ska göra än.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback