Nöööjd gäri

Alltså fler Redlinekryssningar åt folket!
Jag hade såå kul igår med mina tjejer. Jag tror inte att ni skulle fatta ens hälften.
Vi kom in på båten innan 6 nångång tror jag. Det var sjuukt mycket folk, och alla ville genom kontrollen samtidigt. Haha. Så det tog ett tag att komma in. Och sen blev det en powernap på det, för att vi skulle orka hela kvällen (läs natten). Alltså jag var så hypad hela kvällen så jag ville typ klättra på väggarna, men behärskade mig så inte mina vänner skulle tro att jag var sinnessjuk (skämt åsido). 
 
En extremt bra grej: JAG FICK SE ALLYAWAN IGÅR!! Jag har velat se honom aslänge och igår var det äntligen dags. Shit vad han är bra. När han och Samboii körde "Enda hit" så blev jag så hypad så luften gick ur mig, kollapsade lite på golvet när låten var slut. Jag fick höra alla mina favoritlåtar med Allyawan igår, och jag är fortfarande så himla glad över det. Fotade och filmade massor med mobilen som ni kan få se imorgon. Inte bara Allyawan utan en mängd andra också. 
 
Vi drack så många drinkar så jag tappade räkningen nästan, och sen gjorde Melika en asrolig grej. Vet inte om jag får skriva ut exakt vad, men om inte annat så får ni se den sen! Träffade på massor av kända ansikten under kvällen, men även värsta divorna som jag gick och irriterade mig på. Hatar när folk ska leka balla och vara fittiga mot en när en bara är trevlig från början. Aja, deras probs inte mina. 
Jag och Bella sprang iallafall runt i båten fram till 7-8 på morgonen nångång. När våra vänner gick och käkade frukost så gick vi hem och sov. Så jag har sovit runt 4 timmar inatt och är heeeelt död. Just därför ska jag hänga i sängen resten av dagen med glass och saft. Haha!
 
Vi hörs senare eller imrogon. xoxo
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SDR

Synd att jag inte såg dig asso.. jag letade men aja.. Nästa gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback