Nervös

Godmorgon!
 
Jag försov mig lite imorse, men vet ni? Jag hann med alllt ändå. Fick till och med kaffe serverat av roomie när jag klev upp. Så nu sitter jag färdigfixad och dricker kaffe vid datorn. Och jag har till och med 10 minuter kvar tills jag måste gå till bussen. 
 
Ikväll ska jag agera "dj" på Hiphopfabrikens spelning. Haha. Jag kan absolut ingenting, det är just så jag vet hur man byter låt. Så vi får se hur det går. Förhoppningsvis kommer jag klara av att spela upp musiken iallafall. Haha djandet är nog ingen karriär som jag ska satsa destomer på. Men ändå kul att testa. Faast jag är skitnervös och vill helst slippa (och så tänker jag alltid).
 
Nej nu ska jag mysa vidare med min kaffekopp innan bussen. 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback