Julafton

God Jul på er mina fina läsare!
 
Jag hoppas ni får en fin dag med familj eller vänner, eller kanske helt ensamma om ni vill det. Och jag hoppas att alla ni som känner er ensamma hittar någon att fira med.
Här hemma har vi precis ätit julfrukost och öppnat julklappar. Hela huset har varit uppe sedan cirka 8 imorse och ska hålla igång hela dagen. Snart åker mina syskon till sin pappa också för att fira resten av julafton där. Det känns sjukt tråkigt, men så är det när föräldrarna inte är tillsammans.
 
Jag fick dock en mindre snygg start på dagen. Precis när jag sminkat mig klart så börjar jag blöda näsblod. Förbenat också. Shit happens!
 
Ha en fortsatt fin dag, om någon timme får ni nästa kategori i Åretslistan.
 
Puss så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback