House-humör

 
 
Godkväll på er!
 
Idag är dan före dopparedan! Känns verkligen inte som att det är julafton imorgon. Min julkänsla finns kvar dock, känns bara som att tiden gått för fort. Om 3 korta dagar åker jag hem till Stockholm och då är det Redlinekryssning som gäller. Glömmer bort kryssningen typ hela tiden. Haha!
För tillfället sitter jag iallafall i köket hos min mor och lallar runt med lillasyster. Ska snart sätta mig på bussen och åka upp till en polare. Känner att jag måste hänga med alla lite extra innan jag åker. 
Sen ikväll ska vi se Nightmare before christmas hela familjen förhoppningsvis. Kommer bli supermysigt!
 
Jag är på värsta house-humöret idag. Lyssnar typ aldrig på house annars men har hittat en favoritlåt nu. 
Den häääär är det (pekar neråt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback