Hemfärd och stress

Godmorgon!
 
Jag har ungefär stressat ihjäl mig både igår och idag. Men det blev ingen tvättning för jag insåg att jag inte skulle hinna med allt. Så tvätten åkte i resväskan så får jag fixa det hemma hos mami istället.
Jag längtar typ såhääär mycket efter mina småsyskon nu. Även om det är ganska exakt ett dygn kvar innan jag ser dem. Förhoppningsvis kommer äldsta och möter mig vid tåget. Sen kommer bästa Crille och hämtar mig så jag slipper släpa väskan genom snön. Bästa, på riktigt.
 
Nu är jag iallafall i skolan och ska börja lyssna på lite presentationer. Så jag har inte tid att skriva mer. Men snart ska ni få lite ny musik iallafall. Bland annat från Sindri!
 
Ha en fin dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback