Galet stressliv

Godkväll på er och ursäkta min extrema osocialitet i helgen. Men en har haft 1000 andra saker att tänka på.
 
För på Tisdag tar jag min överfula resväska och taggar upp till Norrland ett tag. Jag tror aldrig att jag någonsin i mitt liv har längtat dit så mycket som jag gör nu. Efter att jag bokat biljetten fick jag ett anfall av ångest, men sen så lyckades mina fina homies intala mig att jag faktiskt bara ska på besök och att Stockholm försvinner inte. Så nu när ångesten släppt så är jag överhypad.
 
1. En kommer att få leka runt i snön (förmodligen första & sista gången iår)
2. En kommer att få krama ihjäl mamma och systrarna
3. En kommer att krama ihjäl alla mina saknade homies!
 
Egentligen ville jag skriva det här tidigare. Men som sagt, mycket på tallriken just nu. Idag måste jag skriva ett tal till en redovisning imorgon. Måste även välja ut 20 bilder till en presentation. Och ja klockan är halv 11 på kvällen. Igår jobbade jag järnet på en klubb inne i stan, och i Fredags hade jag fullt upp med att shoppa julklappar.
Och imorgon ska jag äntligen fixa mina naglar hos bästa DivaNails! Har ingen aning om vad för slags naglar det blir, men något guldigt har jag väl tänkt. Plus att jag måste tvätta lite kläder imorgon, SAMT packa ner allt. Tacka gud för att det finns torkskåp i tvättstugan. Annars hade jag varit fucked nu.
Som ni märker så kommer min tallrik vara sprängfylld ett tag. Men räds icket! Jag kommer klämma in tid för bloggen också såklart. Och snart börjar ett helt nytt och kul nyårsprojekt!
 
Slutbabblat här för en stund. Nu måste jag börja kika på skolarbetet (om jag ska hinna sova inatt)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback